Recenzja cienkopisów

Heyo!W tym poście zrecenzuje cienkopisy.
Opakowanie:bardzo mi się podoba.Jest to plastikowe etui zamykane na zatrzask.
Cena:około 10 zł.
Gdzie kupić:ja swoje znalazłam w Pepco w Wołominie.
Ilość:12 kolorów
Specyfika:bardzo przyjemnie się nimi rysuje.Mają trójkątny kształt i nie spadną dzięki temu z biurka.Mają piękne wyraźne kolory i nie wypisują się szybko.Mam je od miesiąca a jeszcze nie przerywają.
Punkty:10/10
Według mnie są idealne!Bardzo dużo nimi rysuje i gdy się wypiszą na pewno kupię kolejne.

Komentarze

  1. No wszystko spoko ale to nie za bardzo jest recenzja ( liczę że mój komentarz nie zostanie odebrany jako hejt ).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety,nie umiem pisac recenzji

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Konkurs